Повернення товару
Гарантія та Повернення товару
Відповідно до закону «Про захист прав споживачів», товари належної якості, виготовлені під індивідуальне замовлення обміну та поверненню не підлягають. Обмін та повернення товару може бути здійснений у тому випадку, коли клієнт отримав товар, який не відповідає замовленню, або ж товар, який він не замовляв, та отримали помилково. Якщо причиною повернення послужила помилка працівників магазину, клієнту повертають повну вартість замовлення або ж переробляють замовлення, також, магазин оплачує зворотню пересилку товару. Під "помилкою" магазину, мається на увазі: - Відправлений товар, що не відповідає замовленю; - Колір товара не відповідає фотографії. При цьому, не враховуються невідповідності відтінку того ж кольору (яскраво червоний – кораловий), у зв’язку з тим, що на різних моніторах одне і те ж зображення може виглядати по-різному; - Надісланий бракований товар. Однак для повернення необхідне виконання наступних умов: збережений товарний вигляд. Без ознак використання; збережена квитанція про оплату.Повернення грошей проводиться протягом 7 днів.
Поверненню та обміну за гарантією не підлягають комплектуючі:
-з дефектами явної механічної дії, тепловими або електричними пошкодженнями; . -із зміненим складом, комплектністю та слідами паяння; -сенсорні екрани, дисплеї та дисплейні модулі з переклеєною плівкою; -з відсутністю захисних плівок, штампів, пломб та інших знаків справжності та походження; -якщо минув гарантійний термін з дня одержання.Порядок дій такий:
Клієнт зв'язується з оператором Displayko.com.ua та повідомляє.
Клієнт може надіслати замовлення Новою поштою, сплативши транспортування за власний рахунок.
Після вивчення замовлення технічними фахівцями щодо відповідності вимогам повернення компанія компенсує вартість товару чи здійснить заміну.
З питань обміну чи повернення Ви можете звернутися до менеджера за тел.0636232222 viber
Обмін чи повернення товару здійснюється у нашому магазині за адресою: м. Київ, вул. Ушинського, 3, з 9:00 до 17:00. Понеділок вихідний.
Увага!
Щоб уникнути неприємних ситуацій, рекомендуємо робити первинну діагностику купленого товару, зокрема екранних модулів, перед його встановленням.Звертайтеся в спеціалізовані сервісні центри, так як вони надають гарантію на свої роботи і несуть відповідальність за встановлені запчастини. Якщо деталь має дефект, який майстер не виявив до встановлення то всі претензії по якості надсилаються йому та його керівництву.